Overzicht van onze dienstverlening

Inmiddels leven we al 1,5 jaar met het coronavirus onder ons. Daardoor gaan sommige dingen nog anders dan u van ons gewend bent. Hier vindt u een actueel overzicht van onze dienstverlening. Bel ons gerust als u nog vragen heeft. Samen beschermen we de mensen om ons heen! Kijk ook gerust op de website van het RIVM.

Contact
U bereikt ons door te bellen (0168 35 00 00) of te mailen (info@woonkwartier.nl) of via www.woonkwartier.nl. Onze kantoren in Zevenbergen, Oudenbosch en Dinteloord blijven gesloten voor open inloop. Maar in goed overleg kunnen we voor bepaalde zaken een afspraak inplannen op onze kantoren! Onze opzichters en wijkbeheerders zijn in de wijk aanwezig. 1,5 meter afstand hoeft vanaf 25 september niet meer. Toch blijven onze medewerkers, u en elkaar de ruimte geven.

Opzeggen huur
De vooropname en de eindopname doen we weer in de woning. Dit is dus niet meer digitaal.

Overnames
Gaat u vertrekken uit uw woning en wilt u de volgende huurder de woning laten bezichtigen voor overname van spullen? U regelt dan zelf de overname met de nieuwe huurder. Lukt dit niet? Lever dan de woning alsnog leeg op. In een paar gevallen mogen spullen achterblijven in de woning, bijvoorbeeld als het nog goed werkt of er nog mooi uitziet. Weggooien is zonde! Denk hierbij aan vloerbekleding, rolluiken etc. Overleg dit met onze opzichter. De vertrekkende huurder krijgt hier géén vergoeding voor.

Groepsbezichtigingen
De groepsbezichtigingen organiseren we weer voor 10 huurders tegelijk. Dit is dus niet meer in kleinere groepen. U hoeft ook niet meer alleen te komen, maar mag iemand meenemen naar de bezichtiging. Heeft u klachten? Blijf dan thuis en neem op tijd contact met ons op.

Huurcontracten tekenen
Het tekenen van huurcontracten blijft hetzelfde. U tekent het huurcontract in de woning.

Reparaties
Reparaties gaan gewoon door. We volgen hierbij de RIVM richtlijnen. We lichten nog een aantal zaken toe:

  • De medewerkers van de aannemers werken alleen als ze gezond zijn.
  • De medewerkers van de aannemers komen alleen als alle bewoners in huis gezond zijn.
  • Alle betrokkenen gaan akkoord met het huisbezoek.
  • Vanaf 25 september adviseert de overheid om 1,5 meter afstand te houden, maar het hoeft niet meer.
  • U lucht de ruimte waar de aannemer de reparatie uitvoert voor, tijdens en na de reparatie.
  • U maakt de ruimte van de reparatie goed bereikbaar. Zo is de aannemer zo kort mogelijk bij u binnen.
  • U hoeft niet meer tijdens de reparatie in een andere kamer in uw huis te zitten.

Onderhoud
Planmatig en groot onderhoud aan onze woning gaat door. We volgen hierbij de RIVM richtlijnen. We lichten nog een aantal zaken toe:

  • De medewerkers van de aannemers werken alleen als ze gezond zijn.
  • De medewerkers van de aannemers komen alleen als alle bewoners in huis gezond zijn.
  • Alle betrokkenen gaan akkoord met het huisbezoek.
  • Vanaf 25 september adviseert de overheid om 1,5 meter afstand te houden, maar het hoeft niet meer.
  • U lucht de ruimte waar de aannemer de reparatie uitvoert voor, tijdens en na de reparatie.
  • U maakt de ruimte van de reparatie goed bereikbaar. Zo is de aannemer zo kort mogelijk bij u binnen.
  • U hoeft niet meer tijdens de reparatie in een andere kamer in uw huis te zitten.
  • We doen badkamer-, keuken en toiletrenovaties altijd in goed overleg met bewoners en de aannemer, zodat we binnen de overheidsmaatregelen blijven werken.