Algemeen
Huurders van Woonkwartier kunnen verschillende woningaanpassingen aanvragen. Wordt de aanvraag goedgekeurd en uitgevoerd, dan betaalt u daarvoor een huurverhoging. Deze gaat in op het moment dat de woningverbetering is uitgevoerd. Weten wat de maandelijkse huurverhoging per woningaanpassing is?
kosten woningaanpassing
Zonnepanelen
De zonnepanelen worden alleen geplaatst in de periode september-maart. Op deze manier houden we rekening met het broedseizoen van deze beschermde diersoorten.
Aanvraag 2e toilet
Houd bij de woningaanpassing voor een 2e toilet er rekening mee dat we het alleen plaatsen als er al leidingen in de buurt liggen.
Wilt u hier gebruik van maken?
Dan kunt u dit op verschillende manieren bij ons melden:
- Online via ons Klantportaal;
- Telefonisch. Op maandag t/m donderdag van 08:30 t/m 17:00 uur en vrijdag van 08:30 tot 12:30 uur zijn wij bereikbaar op het nummer: 0168-35 00 00;
- Via WhatsApp. U kunt een bericht sturen naar: 0168-35 00 00. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08:30 t/m 17:00 uur en vrijdag van 08:30 tot 12:30 uur.