Algemeen
Huurders van Woonkwartier kunnen verschillende woningaanpassingen aanvragen. Wordt de aanvraag goedgekeurd en uitgevoerd, dan betaalt u daarvoor een huurverhoging. Deze gaat in op het moment dat de woningverbetering is uitgevoerd. Weten wat de maandelijkse huurverhoging per woningaanpassing is? Klik hier.
Sinds augustus 2023 is de tijdelijke aanvraagstop voor zonnepanelen opgeheven
Dit betekent dat u weer 4 zonnepanelen kunt aanvragen. We bundelen de individuele aanvragen voor zonnepanelen.
Allereerst verzamelen we alle aanvragen voor woningaanpassingen die bij ons binnenkomen
En waar mogelijk voegen we deze aanvragen samen. En plannen we dit als project in om op te pakken. De plaatsing van zonnepanelen hangt af van voldoende capaciteit. De zonnepanelen worden alleen geplaatst in de periode september-maart. Op deze manier houden we rekening met het broedseizoen van deze beschermde diersoorten.
Aanvraag 2e toilet
Houd bij de woningaanpassing voor een 2e toilet er rekening mee dat we het alleen plaatsen als er al leidingen in de buurt liggen.
Wilt u hier gebruik van maken?
Dan kunt u dit op verschillende manieren bij ons melden:
- Online via ons Klantportaal;
- Telefonisch. Op maandag t/m donderdag van 08:30 t/m 17:00 uur en vrijdag van 08:30 tot 12:30 uur zijn wij bereikbaar op het nummer: 0168-35 00 00;
- Via WhatsApp. U kunt een bericht sturen naar: 0168-35 00 00. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08:30 t/m 17:00 uur en vrijdag van 08:30 tot 12:30 uur.