Hoeveel sleutels ontvang ik wanneer ik een woning van jullie huur?
Algemeen
Dat verschilt per woning. Bij het tekenen van het huurcontract noteren we hoeveel sleutels u ontvangt.
U vindt op deze pagina veel gestelde vragen en antwoorden over sleutels en sloten.
Dat verschilt per woning. Bij het tekenen van het huurcontract noteren we hoeveel sleutels u ontvangt.
Woont u in een gewoon huis zonder gezamenlijke ingang? Laat dan een sleutel bijmaken bij een sleutelmaker. Woont u in een appartementencomplex? Dan kunt u via Woonkwartier een sleutel laten bijbestellen. Hieraan zijn wel kosten verbonden.
Woont u in een gewoon huis zonder gezamenlijke ingang? Dan moet u zelf het slot (laten) vervangen. Woont u in een appartementencomplex? Dan is het niet toegestaan de sloten te vervangen.
Neem telefonisch contact met ons op via 0168-35 00 00.
Heeft iemand in uw omgeving een reservesleutel? Vraag hem/haar dan eerst om hulp. Lukt dit niet? Neem dan contact op met ons. Bel hiervoor naar 0168-35 00 00. Let op! Als wij een aannemer hiervoor langs laten komen dan brengen wij kosten in rekening.
Voor de actuele prijzen adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via 0168-35 00 00
Woont u in een huis zonder gezamenlijke ingang? Laat dan een sleutel bijmaken bij een sleutelmaker. Woont u in een appartementencomplex? Dan kunt u via Woonkwartier een sleutel laten bijbestellen. Hieraan zijn wel kosten verbonden.
U kunt dit reparatieverzoek op drie verschillende manieren bij ons melden:
Er zijn twee manieren om een nieuwe afstandsbediening/tag aan te vragen:
U kunt dit reparatieverzoek op drie verschillende manieren bij ons melden:
Ja, wij plaatsen dan een nieuw naamplaatje. Bij het tekenen van het huurcontract overleggen we met u wat er op het naamplaatje moet komen te staan.