Hoeveel sleutels ontvang ik wanneer ik een woning van jullie huur?
Algemeen
Dat verschilt per woning. Bij het tekenen van het huurcontract noteren we hoeveel sleutels u ontvangt.
U vindt op deze pagina veelgestelde vragen en antwoorden over sleutels en sloten.
Dat verschilt per woning. Bij het tekenen van het huurcontract noteren we hoeveel sleutels u ontvangt.
Woont u in een gewoon huis zonder gezamenlijke ingang? Laat dan een sleutel bijmaken bij een sleutelmaker. Woont u in een appartementencomplex? Dan kunt u via Woonkwartier een sleutel laten bijbestellen. Hieraan zijn wel kosten verbonden.
Woont u in een gewoon huis zonder gezamenlijke ingang? Dan moet u zelf het slot (laten) vervangen. Woont u in een appartementencomplex? Dan is het niet toegestaan de sloten te vervangen.
Neem telefonisch contact met ons op via 0168-35 00 00.
Heeft iemand in uw omgeving een reservesleutel? Vraag hem/haar dan eerst om hulp. Lukt dit niet? Neem dan contact op met ons. Bel hiervoor naar 0168-35 00 00. Let op! Als wij een aannemer hiervoor langs laten komen dan brengen wij kosten in rekening.
Voor de actuele prijzen adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via 0168-35 00 00
Woont u in een huis zonder gezamenlijke ingang? Laat dan een sleutel bijmaken bij een sleutelmaker. Woont u in een appartementencomplex? Dan kunt u via Woonkwartier een sleutel laten bijbestellen. Hieraan zijn wel kosten verbonden.
U kunt dit reparatieverzoek op drie verschillende manieren bij ons melden:
Er zijn twee manieren om een nieuwe afstandsbediening/tag aan te vragen:
U kunt dit reparatieverzoek op drie verschillende manieren bij ons melden:
Ja, wij plaatsen dan een nieuw naamplaatje. Bij het tekenen van het huurcontract overleggen we met u wat er op het naamplaatje moet komen te staan.
Nee, dit moet je zelf doen. Wij kunnen dit ook doen, maar dan sturen wij jou de rekening. Je kan de kosten dan eventueel indienen bij jouw verzekering.