Rioolverzekering

U vindt op deze pagina veelgestelde vragen en antwoorden over rioolverzekering.

Veel gevraagd over Rioolverzekering

Kan ik een rioolverzekering afsluiten bij jullie?

Algemeen

Als u huurt bij Woonkwartier bent u automatisch verzekerd voor problemen met het riool. U hoeft dus zelf geen rioolverzekering meer af te sluiten.

Ben ik verplicht om een rioolverzekering af te sluiten?

Algemeen

Als u huurt bij Woonkwartier bent u automatisch verzekerd voor problemen met het riool. U hoeft dus zelf geen rioolverzekering meer af te sluiten.

Wat betaal ik voor een rioolverzekering?

Algemeen

U betaalt geen extra kosten voor deze rioolverzekering.

Hoe meld ik problemen zoals een verstopping in mijn riool?

Algemeen

Heeft u een verstopping aan het riool? Bel dan ons storingsnummer 0168-35 00 01. U wordt dan doorgeschakeld naar het bedrijf dat de verstopping zal verhelpen.

Ik heb problemen met mijn riool maar ik heb geen rioolverzekering afgesloten. Wat nu?

Algemeen

Iedere huurder van Woonkwartier heeft een rioolverzekering, dit zit bij Woonkwartier standaard in de kale huur.

Kan ik mijn rioolverzekering opzeggen?

Algemeen

Nee, u kunt uw rioolverzekering niet opzeggen. Maar u betaalt hier ook geen extra kosten voor.

Kan ik een inboedelverzekering afsluiten bij jullie?

Algemeen

Nee, u kunt bij Woonkwartier geen inboedelverzekering afsluiten.