Reparatie en onderhoud

U vindt op deze pagina veelgestelde vragen en antwoorden over reparaties en onderhoud.

Veel gevraagd over Reparatie en onderhoud

Hoe komt de aannemer aan mijn gegevens?

Algemeen

De aannemer ontvangt uw contactgegevens en gegevens over uw woning voor een reparatieverzoek of onderhoud aan uw woning. Dit mogen wij verstrekken omdat wij verplicht zijn uw woning goed te onderhouden, zoals afgesproken in de huurovereenkomst. De aannemer voert deze werkzaamheden voor ons uit.

Wanneer wordt mijn CV ketel vervangen?

Algemeen

Neemt u hiervoor rechtstreeks contact op met onze storingsdienst via telefoonnummer 0168-35 00 01. Zij kunnen u doorverwijzen naar het installatiebedrijf dat uw CV-ketel onderhoudt.

Ik wil graag een oplaadpunt voor mijn scootmobiel huren, kan dat?

Algemeen

Wij zullen navraag doen bij de wijkregisseur buurtbeheer of er nog plek is. Als er nog plek is, kunnen wij het voor u in orde maken. De kosten zijn €5,- pm

Ik heb een storing aan mijn CV-ketel. Wat moet ik doen?

Algemeen

Probeer de storing eerst zelf op te lossen met behulp van de handleiding en video op onze website. Geeft uw CV-ketel nog steeds een storing aan? Bekijk de ketel dan op onderstaande zaken: 

  • Brandt de waakvlam?
  • Zijn alle radiatoren goed ontlucht?
  • Staat de kamerthermostaat hoog genoeg?
  • Zit de stekker in het stopcontact?
  • Zijn de zekeringen in de meterkast niet kapot?
  • Staat de gaskraan (hoofdkraan) open?
  • Geeft de drukmeter minimaal 1,5 bar atmosfeer? Is dit niet het geval, dan moet u water bijvullen en de radiatoren ontluchten.

Lukt het niet de storing zelf op te lossen? Bel dan direct naar onze storingsdienst via telefoon (0168) 35 00 01. U wordt dan doorgeschakeld naar het bedrijf dat uw cv-ketel in onderhoud heeft.

Ik wil graag de verhuurmakelaar spreken. Is dit mogelijk?

Algemeen

Ja, neem contact op met ons algemene nummer: 0168- 35 00 00