Reparatie en onderhoud

U vindt op deze pagina veel gestelde vragen en antwoorden over reparaties en onderhoud.

Veel gevraagd over Reparatie en onderhoud

Hoe komt de aannemer aan mijn gegevens?

De aannemer ontvangt uw contactgegevens en gegevens over uw woning voor een reparatieverzoek of onderhoud aan uw woning. Dit mogen wij verstrekken omdat wij verplicht zijn uw woning goed te onderhouden, zoals afgesproken in de huurovereenkomst. De aannemer voert deze werkzaamheden voor ons uit.

Wanneer wordt mijn CV ketel vervangen?

Neemt u hiervoor rechtstreeks contact op met onze storingsdienst via telefoonnummer 0168 35 00 01. Zij kunnen u doorverwijzen naar het installatiebedrijf dat uw CV-ketel onderhoudt.

Ik heb een storing aan mijn CV-ketel. Wat moet ik doen?

Bel naar ons storingsdienstnummer via telefoonnummer 0168 35 00 01

Ik wil graag de verhuurmakelaar spreken. Is dit mogelijk?

Ja, neem contact op met ons algemene nummer: 0168- 35 00 00