Glasverzekering

U vindt op deze pagina veelgestelde vragen en antwoorden over uw glasverzekering.

Veel gevraagd over Glasverzekering

Kan ik een glasverzekering bij jullie afsluiten?

Algemeen

Als u huurt bij Woonkwartier bent u automatisch verzekerd voor glasschade. U hoeft dus zelf geen glasverzekering meer af te sluiten.

Ben ik verplicht om een glasverzekering af te sluiten?

Algemeen

Als u huurt bij Woonkwartier bent u automatisch verzekerd voor glasschade. U hoeft dus zelf geen glasverzekering meer af te sluiten.

Wat betaal ik voor een glasverzekering?

Algemeen

U betaalt geen extra kosten voor deze glasverzekering.

Hoe meld ik schade aan mijn ruiten?

Algemeen

Heeft u glasschade? Bel dan onze storingsnummer 0168-35 00 01. U wordt dan doorgeschakeld naar uw glasverzekering.

Waar ben ik precies voor verzekerd als ik een glasverzekering afsluit?

Algemeen

Voor schade aan de ramen van uw woning.

Ik heb schade aan mijn ruiten maar ik heb geen glasverzekering afgesloten. Wat nu?

Algemeen

Als u huurt bij Woonkwartier bent u automatisch verzekerd voor glasschade. U hoeft zelf dus geen glasverzekering af te sluiten. Als u schade heeft aan uw ruiten, neem dan contact op met ons storingsnummer: 0168-35 00 01. U wordt dan doorgeschakeld naar uw glasverzekering.

Kan ik mijn glasverzekering opzeggen?

Algemeen

Nee, u kunt uw glasverzekering niet opzeggen. Maar u betaalt hier ook geen extra kosten voor.