Ik heb een klacht over een medewerker van jullie organisatie. Waar meld ik dat?
Algemeen
U kunt dit melden via het klachtenformulier op onze website. Klik hier om naar het klachtenformulier te gaan.
U vindt op deze pagina veelgestelde vragen en antwoorden over het melden van een klacht.
U kunt dit melden via het klachtenformulier op onze website. Klik hier om naar het klachtenformulier te gaan.
U kunt dit op verschillende manieren melden:
U kunt dit op verschillende manieren melden:
U meld de klacht eerst schriftelijk bij ons. Gebruik hiervoor het klachtenformulier op onze website. Afhankelijk van het soort klacht, nodigen wij u uit voor een gesprek bij op ons kantoor of nemen we telefonisch contact met u op. Daarna ontvangt u van ons een schriftelijke reactie met de uitkomst of een advies.Bent u ontevreden over de geboden oplossing? Dan kunt u binnen 10 werkdagen uw klacht schriftelijk voorleggen aan onze directeur. Hij neemt vervolgens binnen 20 werkdagen een besluit en stuurt u hierover een brief. Is er nog steeds geen passende oplossing voor uw klacht? Dan kunt u terecht bij de Regionale Geschillencommissie. Deze onafhankelijke instantie beoordeelt meningsverschillen tussen (ex)huurders of woningzoekenden en de aangesloten woningcorporaties. U kunt uw klacht binnen 10 werkdagen na ontvangst van de schriftelijke reactie van de directie (zie stap 2) indienen via www.regionalegeschillencommissie.nl. De commissie beoordeelt de stukken en neemt eventueel contact op met de betrokken partijen. Daarna brengt zij een dringend advies uit aan onze directeur. In de meeste gevallen nemen we dit advies over.
Bent u ontevreden over de geboden oplossing? Dan heeft u 10 werkdagen om uw klacht schriftelijk voor te leggen aan onze directeur. Hij neemt vervolgens binnen 20 werkdagen een besluit. U ontvangt hierover een brief.