Wanneer moet ik mijn huur betalen?
Algemeen
U moet de huur op de eerste van de maand betaald hebben. Tenzij u een machtiging voor automatische incasso per de 15e van de maand heeft afgegeven. Dan geldt dit niet.
U vindt op deze pagina veelgestelde vragen en antwoorden over het betalen van uw huur.
U moet de huur op de eerste van de maand betaald hebben. Tenzij u een machtiging voor automatische incasso per de 15e van de maand heeft afgegeven. Dan geldt dit niet.
U kan contact opnemen met ons klantadviescentrum via 0168-35 00 00. Samen kan er gekeken worden naar ondersteuning en/ of een duurzame oplossing.
De Bibliotheek West-Brabant heeft verschillende gratis cursussen voor mensen die willen leren omgaan met geld. Hoe maak je een budgetplanning? Wat zijn goede bespaartips? Wilt u meer informatie? Klik hier voor de cursussen van de Bibliotheek. U kunt ook een mail sturen naar cursus@bibliotheekwb.nl.
Uw bankrekeningnummer wordt verwerkt zodat wij betalingen kunnen terugleiden naar u. Ook hebben wij deze nodig in het geval van een overschot en terugbetaling van bijv. servicekosten.
Dit mag alleen als u een machtiging voor automatische incasso op de 15e van de maand heeft afgegeven.
Heeft u een machtiging voor automatische incasso afgegeven? Dan ontvangt u geen huurrekening. Maakt u geen gebruik van automatische incasso? Dan ontvangt u de huurrekening per post of per email.
U kunt betalen per automatische incasso. Vul hiervoor het machtigingsformulier voor automatische incasso in. Hierop geeft u ook aan of u de huur op de 1e of de 15e van de maand afgeschreven wil hebben. U kunt de huur ook zelf overmaken. De huur moet dan op de 1e van de maand bij Woonkwartier binnen zijn. Ons rekeningnummer is NL96RABO0346740444. Geef in de omschrijving aan om welk adres en welke maand het gaat. U kunt de huur ook per pin op een van onze kantoren betalen. Wij kunnen u ook elke maand uw huurrekening per email versturen. Bij deze email zit ook een betaallink waarmee u meteen via Ideal kunt betalen.
Neem hiervoor telefonisch (via 0168-35 00 00) of per e-mail (info@woonkwartier.nl) contact met ons op. Wij storten het teveel betaalde bedrag dan zo spoedig mogelijk aan u terug.
Ja, maar u kunt de huur alleen per pin betalen. Contant betalen is niet mogelijk.
Nee dat is niet mogelijk. U kunt het wel per pin betalen.
Ja dat mag. Graag ontvangen wij daarover van te voren wel een bericht van u. Zodat we bij een nieuwe huurmaand uw betaling gelijk kunnen verwerken.
U kunt op verschillende manieren een wijziging doorgeven van uw betaalwijze: