Betalingsregeling

U vindt op deze pagina veel gestelde vragen en antwoorden over betalingsregelingen.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Uit hoeveel termijnen mag een betalingsregeling bestaan?

Een betalingsregeling bestaat uit maximaal 3 termijnen. De eerste termijn moet binnen 1 maand na aanvraag van een regeling betaald zijn.

Hoe vaak mag ik een betalingsregeling aanvragen?

U mag 1 keer per jaar een betalingsregeling aanvragen. Hierbij houden we de datum aan waarop de laatste termijn is betaald. Een nieuwe regeling kunt u dus pas 1 jaar hierna aanvragen.

Ik heb een betalingsregeling met jullie afgesproken maar ik kan deze niet nakomen. Wat moet ik doen?

Neem hiervoor telefonisch contact met ons op. Dan zoeken we samen met u naar een oplossing. U bereikt ons via ons telefoonnummer 0168-350000.

Op welke manier kan ik mijn betalingsregeling betalen?

U kunt de termijnen zelf overmaken op ons rekeningnummer NL96RABO0346740444. Zet dan in de omschrijving uw adres. Wij kunnen u ook vooraf een e-mail sturen met daarin de factuur en een betaalllink. Wij bespreken dit met u als u belt voor een betalingsregeling.

Welke deurwaarder schakelen jullie in als ik een huurachterstand heb?

Dat is Agin Timmermans. Zij zijn telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 088-4111213 of per email via info@agintimmermans.nl. U heeft een brief of e-mail ontvangen waar het dossiernummer in staat. Geef dit dossiernummer altijd op als u contact opneemt met de deurwaarder.