Betalingsregeling

U vindt op deze pagina veelgestelde vragen en antwoorden over betalingsregelingen.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Uit hoeveel termijnen mag een betalingsregeling bestaan?

Algemeen

Een betalingsregeling bestaat uit maximaal 3 termijnen. De eerste termijn moet binnen 1 maand na aanvraag van een regeling betaald zijn.

Hoe vaak mag ik een betalingsregeling aanvragen?

Algemeen

U mag 1 keer per jaar een betalingsregeling aanvragen. Hierbij houden we de datum aan waarop de laatste termijn is betaald. Een nieuwe regeling kunt u dus pas 1 jaar hierna aanvragen.

De Bibliotheek West-Brabant heeft verschillende gratis cursussen voor mensen die willen leren omgaan met geld. Hoe maak je een budgetplanning? Wat zijn goede bespaartips? Wilt u meer informatie? Klik hier voor de cursussen van de Bibliotheek. U kunt ook een mail sturen naar cursus@bibliotheekwb.nl.

Ik heb een betalingsregeling met jullie afgesproken maar ik kan deze niet nakomen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Neem hiervoor telefonisch contact met ons op. Dan zoeken we samen met u naar een oplossing. U bereikt ons via 0168-35 00 00.

De Bibliotheek West-Brabant heeft verschillende gratis cursussen voor mensen die willen leren omgaan met geld. Hoe maak je een budgetplanning? Wat zijn goede bespaartips? Wilt u meer informatie? Klik hier voor de cursussen van de Bibliotheek. U kunt ook een mail sturen naar cursus@bibliotheekwb.nl.

Op welke manier kan ik mijn betalingsregeling betalen?

Algemeen

U kunt de termijnen zelf overmaken op ons rekeningnummer NL96RABO0346740444. Zet dan in de omschrijving uw adres. Wij kunnen u ook vooraf een e-mail sturen met daarin de factuur en een betaalllink. Wij bespreken dit met u als u belt voor een betalingsregeling.

Welke deurwaarder schakelen jullie in als ik een huurachterstand heb?

Algemeen

Dat is Agin Timmermans. Zij zijn telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 088-4111213 of per email via info@agintimmermans.nl. U heeft een brief of e-mail ontvangen waar het dossiernummer in staat. Geef dit dossiernummer altijd op als u contact opneemt met de deurwaarder.