Automatische incasso

U vindt op deze pagina veelgestelde vragen en antwoorden over automatische incasso.

Veel gevraagd over Automatische incasso

Ik wil mijn huur niet meer via automatische incasso betalen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Dit kunt u direct regelen via het Klantportaal. Ook kunt u ons Klantadvies Centrum bellen via: 0168- 35 00 00 om de wijziging door te geven. 

Ik betaal mijn huur via automatische incasso en mijn rekeningnummer is gewijzigd. Hoe geef ik dat door?

Algemeen

Dit kunt u direct regelen via het Klantportaal. 

Ik betaal mijn huur via automatische incasso maar ik had niet voldoende geld op mijn rekening staan. De huur is niet afgeschreven. Wat moet ik doen?

Algemeen

Hebben wij een geldig e-mailadres van u? Dan ontvangt u van ons automatisch een e-mail met een betaallink waarmee u de huur alsnog kunt betalen. Neem anders telefonisch (via 0168-35 00 00) of per e-mail (info@woonkwartier.nl) contact met ons op.

Ik ben het niet eens met het bedrag wat jullie van mijn rekening hebben afgeschreven. Wat kan ik doen?

Algemeen

Neem hiervoor telefonisch (via 0168-35 00 00) of per e-mail (info@woonkwartier.nl) contact met ons op.

Ik betaal via automatische incasso. Wanneer wordt de huur van mijn rekening afgeschreven?

Algemeen

U heeft op het machtigingsformulier aangegeven of u de huur op de 1e of de 15e van de maand afgeschreven wilt hebben.

Kan ik mijn huur via iDEAL betalen?

Algemeen

Ja. U kunt ervoor kiezen om uw huurrekening maandelijks per e-mail te ontvangen. In deze e-mail zit een betaallink zodat u meteen via Ideal kunt betalen. Betaalt u via een automatische incasso maar is het ons niet gelukt om de huur af te schrijven? En hebben we een geldig e-mailadres van u? Dan ontvangt u ook een e-mail met betaallink. Wij kunnen u ook eenmalig een e-mail met betaallink sturen. Neem hiervoor telefonisch (via 0168-35 00 00) of per e-mail (info@woonkwartier.nl) contact met ons op.