Ik wil mijn huur niet meer via automatische incasso betalen. Wat moet ik doen?
Algemeen
Dit kunt u direct regelen via het Klantportaal. Ook kunt u ons Klantadvies Centrum bellen via: 0168- 35 00 00 om de wijziging door te geven.
U vindt op deze pagina veelgestelde vragen en antwoorden over automatische incasso.
Dit kunt u direct regelen via het Klantportaal. Ook kunt u ons Klantadvies Centrum bellen via: 0168- 35 00 00 om de wijziging door te geven.
Dit kunt u direct regelen via het Klantportaal.
Hebben wij een geldig e-mailadres van u? Dan ontvangt u van ons automatisch een e-mail met een betaallink waarmee u de huur alsnog kunt betalen. Neem anders telefonisch (via 0168-35 00 00) of per e-mail (info@woonkwartier.nl) contact met ons op.
Neem hiervoor telefonisch (via 0168-35 00 00) of per e-mail (info@woonkwartier.nl) contact met ons op.
U heeft op het machtigingsformulier aangegeven of u de huur op de 1e of de 15e van de maand afgeschreven wilt hebben.
Ja. U kunt ervoor kiezen om uw huurrekening maandelijks per e-mail te ontvangen. In deze e-mail zit een betaallink zodat u meteen via Ideal kunt betalen. Betaalt u via een automatische incasso maar is het ons niet gelukt om de huur af te schrijven? En hebben we een geldig e-mailadres van u? Dan ontvangt u ook een e-mail met betaallink. Wij kunnen u ook eenmalig een e-mail met betaallink sturen. Neem hiervoor telefonisch (via 0168-35 00 00) of per e-mail (info@woonkwartier.nl) contact met ons op.