Voorinspectie

U vindt op deze pagina veel gestelde vragen en antwoorden over de voorinspectie van uw woning.

Veel gevraagd over Voorinspectie

Wat houdt een voorcontrole in?

Algemeen

Tijdens een voorcontrole bepaalt de wijkregisseur  technisch beheer wat u ter overname kan aanbieden, wat u eventueel moet vervangen en wat u mag achterlaten in de woning. Deze zaken noteert hij in het opnamerapport. In dit rapport staan ook kosten die wij in rekening brengen als tijdens de eindcontrole blijkt dat dit niet is gebeurd.

Hoe lang duurt een voorcontrole?

Algemeen

De voorcontrole duurt ongeveer 1 uur.

Ik ben het niet eens met wat er besproken is tijdens de voorcontrole. Waar kan ik dit melden?

Algemeen

U kunt dit schriftelijk bij ons melden door een mail te sturen naar info@woonkwartier.nl. 

Ik heb een afspraak voor een voorcontrole en ik wil de afspraak graag verzetten. Hoe regel ik dat?

Algemeen

Neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 0168-35 00 00. Onze klantadviseurs kijken dan of het mogelijk is de afspraak te verzetten.

Moet ik als huurder zelf aanwezig zijn bij de voorcontrole?

Algemeen

Ja, u moet zelf aanwezig zijn. Lukt het u echt niet om erbij te zijn? Dan kunt u iemand machtigen om in uw plaats te komen.